Om ViaOss


ViaOss er et outsourcing selskap som gjennom ny teknologi, samt dyktige og erfarene ansatte, vil gi din bedrift et høyere service nivå og sparte kostander.

ViaOss har levert effektiv og skybasert outsourcing tjenester siden 2008. ViaOss disponerer 8500 Kvm sentralt plassert ved E-134 som er et logistikkmessig knutepunkt mellom Oslo og Kristiansand og har stor kapasitet.

Hos ViaOss kan din bedrift sette vekk tidkrevende oppgaver slik at du kan fokusere på verdiskapningen i din bedrift. ViaOss håndterer alt fra logistikkk og fakturering, til kundeservice og møtebooking.

Ved å integrere en virituell telefonisentral (PBX) med kundens eget telefonisystem og bruk av webbaserte systemer for møtebooking, fakturering osv vil ViaOss jobbe som en integrert del av din egen organisasjon.

ViaOss er et selskap i vekst som gjennom dyktige og erfarene ansatte kan tilby din bedrift avlastning og økt fokus på kjernekompetansen. Vi sitter på bred kompetanse på kundepleie og har bygget opp en organisasjon basert på kompetanse og erfaring. Vi skal gi våre kunder den beste servicen og våre kunders kunder enda bedre service. Vi bygger ideen på teknologi som muliggjør fleksibilitet rundt bruken av ViaOss, noe som betyr at våre kunder selv kan velge når, hvordan og hvor lenge de ønsker å benytte ViaOss som sin kundepleie og sekretær partner.

ViaOss bruker ledende partnere innen telefoni og Web-basert forretningssystemer:

oyatel-logo
Oyatel leverer IP telefoni løsninger for bedriftsmarkedet. Vi benytter den virtuelle sentralbord løsningen til Oyatel som gir oss muligheten til å behandle dine innkommende kundeforespørsler som om du hadde ditt eget sentralbord. Vi tar imot samtalene med ditt firmanavn, viderekobler eller tar beskjeder om nødvendig.Om din bedrift også er kunde hos Oyatel, er det ingen ekstrakostnad ved viderekobling til ViaOss.

logo_24sevenoffice
Gjennom et utstrakt samarbeid vil ViaOss og 24SevenOffice kunne tilby en unik løsning for din bedrift. Ved bruk av et webbasert økonomi og administrasjonssystem som 24SevenOffice, så kan ViaOss få tilgang til enkelte deler av systemet slik at vi enkelt kan oppdatere og vedlikeholde din kundedatabase, opprette faktura og ordre fra systemet, legge inn avtaler i din kalender eller registrere timer på dine prosjekter, og alt dette som om vi satt lokalt på deres IT systemer.

ViaOss er erfarene brukere av dette systemet og kan være behjelpelige med å gi din bedrift rådgivning i forhold til best bruk av systemet og hvordan vi i ViaOss kan sørge for at din bedrift får et effektivt og godt verktøy for å holde oversikt over dine kunder og regnskap.