Sentralbord


Receptionist_blondeVi benytter den virtuelle sentralbord løsningen til Oyatel som gir oss muligheten til å behandle dine innkommende kundeforespørsler som om du hadde ditt eget sentralbord. Vi tar imot samtalene med ditt firmanavn, viderekobler eller tar beskjeder om nødvendig.

Bedriften din får oversikt over hvor mange henvendelser som er kommet inn, hvor mange som er besvart, gjennomsnitts vente tid før svar og gjennomsnitts samtaletid.

ViaOss vil gjennom et virtuellt sentralbord kunne betjene din bedrift som om vi hadde plassert en person ute hos deg.  Gjennom et utstrakt samarbeid vil ViaOss og 24SevenOffice kunne tilby en unik løsning for din bedrift. Ved bruk av et webbasert økonomi og administrasjonssystem som 24SevenOffice, så kan ViaOss få tilgang til enkelte deler av systemet slik at vi enkelt kan oppdatere og vedlikeholde din kundedatabase, opprette faktura og ordre fra systemet, legge inn avtaler i din kalender eller registrere timer på dine prosjekter, og alt dette som om vi satt lokalt på deres IT systemer.

I tillegg er fleksibilitet et nøkkelord for oss. Du betaler hovedsaklig pr transaksjon. ViaOss er dermed det eneste byrået  hvor tjenestene også er lønnsomme å bruke selv om behovet bare melder seg i ulike topper i løpet av dagen, måneden eller til og med året.

ViaOss gir din bedrift en mer profesjonell og bedre kundeservice.

ViaOss vil i tillegg kunne hjelpe din bedrift med følgende tjenester:

  • Sentralbord, beskjedmottak og videreformidling
  • Avtale håndtering (avtalene sendes rett til kalenderen i din mobil)
  • Timeregistrering (direkte koblet til fakturering hvis ønskelig)
  • Fakturering, med eventuell reskontro oppfølging
  • Vedlikehold av kunderelasjoner, utsendelse av DM
  • Utsendelse av varer
  • Oppslag i CRM og ERP system (Forutsetter at kunden bruker 24SevenOffice)